Monday, February 27, 2006

坐這山, 望那山

我呢排開始對呢句話有比較深切既體會~

自覺已經保持住呢種狀態一段時間, 都未有進展, 總是找不到突圍既缺口, 有冇人可以教我點做?!

尋日睇左一篇關於蘋果電腦始創者 STEVE JOB 既文章, 佢係我其中一個幾祟拜既人, 所以特別用心去睇篇文. 文中講到佢有一段患上cancer 既經歷, 康復之後, 佢經常問自己 如果聽日就死, 今日有咩事要做, 如果連續幾日都諗唔到, 就要開始幫自己諗下方向. 我自問方向係有, 但係我都係唔識答呢個問題, 或者我跟本就未感受到咩叫 "聽日就死" 既感覺啦~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home