Thursday, February 02, 2006

請客 -> GENTLEMAN ?

今日既午餐, 少有地參與了大家既話題, 內容係關於請客及男性風度, 其實主要都係話有人覺得一男一女出街, 一定要係男仔俾, 咁先有風度, 但係我同whitman 就覺得唔一定, 結果仲搞到whitman 俾佢地話係香港男子之恥tim, 認真灰~

不過最另我驚訝既係竟然o係美州長大既silas 都覺得請客係必要既, 認為請係一種gentlemen 既表現, 另到我對呢回事要重新思考. 因為我心目中呢種睇法只會o係中國長大既人先有, 係祖國社會既價值觀, 但係今日竟然由silas 同我地講呢樣野, 仲要話其實全世界既人都係咁諗既, 我真係有o的唔明, 究竟係我地年紀太少, 未感受到, 定係我地呢一代既人, 諗法唔同左呢??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home