Tuesday, April 04, 2006

出門高 E.Q,回家低E.Q

朋友傳來一個電郵, 見到以下既描述, 覺得十分之有趣:

 

人,面對外人時,總是可以表現得雍容大肚、心平氣和,
但面對自己最親近的家人,
卻往往一點小事就足以皺起眉頭,甚至出言相傷。

如果形容人類是一種

「出門高 E.Q,回家低E.Q」的動物,我想一點兒也不誇張,

 

我認同呢個係一個普遍既情況, 至少o係我屋企會發生先~

細心諗下, 點解會咁既呢? 其實就係一個係一種釋放情緒既行為, 當你面對住親人, 伴侶, 面對一個熟識而且令你安心既環境, 你就能夠完全地釋放自己既情緒, 所謂既EQ , 其實就係指你有幾大既能力去壓制你既情緒, 但係當你面對住親人既時候, 呢個EQ” , 其實就變得唔係好必要~

我自問係一個EQ 極高既人, 但係我都真係想學下點樣可以做到EQ , 有時谷住谷住, 都真係幾辛苦~

 

不過點都好, “釋放情緒 釋放情緒”, 點都要確及大家既感受, 如果唔係大家都一齊 將之釋放至極點, 咁就可能會變成大爆炸喇~

1 Comments:

Post a Comment

<< Home