Saturday, July 22, 2006

電話攻擊

一如以往, 呢個sat又係俾o的唔想聽到既freelance客仔電話叫醒, 仲要係一個連click 條link download 個file 都唔識既粉腸...仲要係破紀錄地9:03 咁早, 真係要整佢個制! 大佬, 你見我06:xx 都仲send email 俾你,你就知我平時幾點訓啦, 唔該識做o的啦!!

雖知道我係一個好醒訓既人, 基本上醒左就好難訓番....個感覺真係灰..
有見及此, 我以後fri night可能會閂mobile 訓, 以避開呢班人既電話攻擊, 如果各方好友見我冇開機, 就請打我屋企電話啦, 你地有架喇~~

1 Comments:

  • At Tuesday, August 01, 2006 2:21:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    我都十分認同你的做法....
    我都上個星期不在香港的時候..竟然收到公司電話...以為咩事...
    點知係叫我做d...我已經做好哂既野...
    (仲要我已經講左3次我唔係香港..放緊假)
    浪費左我同d組仔玩既時間....
    最慘電話費好貴架嘛...

    激死....

     

Post a Comment

<< Home