Tuesday, July 04, 2006

更新我的近況~

最近自己身上真係發生左好多事,
屋企又發生o的唔如意既野,
工作又遇到兩難既決擇,
身體又病左一排, 搞到係咁食藥,
所有加埋真係搞到我透不過氣~

就係咁, 我就成日o係度諗, 真係好想離開香港, refresh 一下自己, 咁o岩呢段時間, 有唔同既friend 去左唔同既國家, 有o的想去探佢地同順便义一义電~ 台北? 美加? 定係自己死去西藏好呢? 都有o的掛住三亞既陽光海灘既..


不過今日有o的好轉, 工作上既煩事已經開始明朗, 今日亦都同老細(jeff)講左最需要講既野. 心情鬆左少少, 但係都總係有o的唔自在, 好似浪費左佢既時間心機咁.. 不過倒轉諗, 我要尋找我既夢想既話, 冇其他時機比當下更好, 所以我只可以自私o的啦..
不過講真, 就算同佢做唔到老細下屬, 我都希望可以同佢交個朋友, 可以話係因為我欣賞佢, 亦都可以話我妒忌佢, 總之我覺得我同佢應該會係o岩傾o固隻啦~
阿mike 都係, 想同佢keep 住朋友關係, 主要係因為佢係一個型仔中坑, :p 好難揾架, 又夠幽默, 做野又夠認真, manager 中既典範!

哈, 講到世界盃, 真係唔話自己黑仔都唔得, 到宜家已經捐獻左過百港元俾馬會做慈善, 仲要睇親o的波都係開細, 自己唔中之餘仲要冇入波睇.... 反之阿yo 姐就買三場波膽中左兩場, 仲有o固場都要去到八十幾分鐘先炒, 真係旺到爆~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home