Saturday, April 29, 2006

啟發~Mad Mike and Mark

今日睇到有線animal planet 一個節目, 講兩個人 mike and mark, 佢地一個係photographer, 另一個係camera man, 節目叫做 “Mad Mike and Mark.

 

個節目真係mad, 內容係講佢地點樣深入野生動物既世界, 拍底佢地一舉一動, 生活細節等等~ 重要既係, 佢地為左拍底呢o的細節, 真係不惜一切, 而呢個所謂一切, 係包括佢地自己既性命~~ 佢地可以o係只有2米既距離之下, 拍攝4,5頭獅子正在捕食一隻斑馬既情況, 仲要隻獅子已經o係度 bear”, 佢都仲拍多幾十秒先走, 講真, 我都係第一次睇呢o的節目睇到驚驚地~ 呢個只係例子, 佢地做呢o的危險動作唔只一次, 咩大象, 老虎, , 唔惡既佢都唔拍~ 大家有 cable 既不妨得閒睇下 (不過我唔sure 幾時播… =.=b, 我睇既時候係 sat 13:00 咁上下, animal planet)

 

但係點解我會想講佢地呢, 其實因為我睇既時候就o係度諗, o的咪就叫做 為理想而冒險lor, 我會諗, 佢地真係為左想做既野, 選擇行條有險既路, 失敗既結果可以係重傷或賠上生命, 但係成功既話, 換黎既除左佢地既節目收得之外, 我相信更重要係佢地對自己既肯定, 令到自己更有信心向前行, 拍更多呢o的珍貴既片段. 當然, 隨住佢地一路試驗, 自己對大自然既認識會更多, 危險自然會減少, 亦都步向一個穩定既方向, 造就呢個節目既成功~

 

呢種勇氣, 呢種冒險精神, 實在好值得我去學習.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home