Monday, April 17, 2006

好多錢洗..

哈, 以下係本人近兩三個月有興趣帶番屋企既野:

Dell 24" Widescreen LCD
HKD$ 6,599

Apple Mac Book Pro
HKD$ 19,999

HP Pavilion dv 1603TN
~HKD$ 15,XXX

Nikkon D50 DSLR Kit
~HKD $ 5,XXX UP....

XBox 360
~HKD $3,XXX

IPod Video 60GB
HKD $ 3,200

寫得出既加埋已經幾皮野...仲未止....

有日去旺角某某商廈, 原本只係換信用咭禮品, 點知側邊有間賣hi-fi 既鋪頭, 未到門口已經俾入面既聲音吸引住, o係幾次既打量之後, 終於都入左去~ 哈, 原來係無間道~~~ 膽機!! 呢樣野以前聽朋友講過, 但係一直都覺得自己耳仔唔靈光, 分唔到hi-fi 既quality, o固陣我會話 "我都聽唔出分別", 不過呢下真係開竅, 咩叫做實在既聲音, 馬上明白, 咩叫做人聲浮出黎, 完全清楚....不過, 宜家好擔心, 如果要將呢個item 加埋o係上高個list 度, 我恐怕個數會變成天文數字~~

你以為咁就算, 仲未呀!!加埋一架車仔就差唔多喇~~

Peugeot 206
Mitsubishi Galant VRM
Lexus IS250

整完個list, 自己都呆左..
就好似我同我個friend 成日講:

"唉...我地真係好多錢(要)洗"

哈, 夢係總要發下既~比心機做野啦!!

1 Comments:

Post a Comment

<< Home