Thursday, April 27, 2006

老生常談 - 理想與前途

早陣子因為工作上既一件事, 令到我開始思考理想與前途之間既取捨問題, 以往一向以為兩者並無矛盾, 可以共存, 不過現實話俾我知, 佢地有時會迫你作出取捨, 個感覺就好似有人問你 你阿媽同老婆一齊浸親叫救命, 你會救邊個先?” 一樣. 選擇任何一方都可能令你失去左一o的好寶貴既野.

 

以前會諗, 我既理想係可以順手帶俾我美好既將來, 充裕既生活~ o岩既, 不過我冇諗過風險既問題, 萬一個實現唔到個理想咁點呢? 到時我可能已經投資左我大半生時間架喇~~

原來發夢真係學生既專利, 自己o係社會工作時間越長, 人就越多現實既顧慮, 除左要顧自己, 仲要諗埋屋企, 諗自己第時個屋企, o的野部都o係度同我講 :  “咪發夢啦你~~”

 

仲有既係, 自己有時都會俾眼前利益所動搖, 諗下如果有份人工高o的既工, 就可以滿足到自己更多既物質欲望 (**睇下面個list 都知啦=.=). 再諗下, 宜家放棄眼前大好前景, 走去o的細公司度博一鋪, 第時未必番到轉頭, 諗下諗下, 就會覺得自己想放底理想, 不如疊埋心水打份好工, 等自己第時生活有保障o的啦~~

所以我其實都幾覺自己係一個短視既人.

 

不過點都好, 我呢一刻年紀都未大, 仲可以博埋呢次既, 可況o固條 前途既康莊大道又未明朗, 到佢真係殺埋身先再算啦~

2 Comments:

Post a Comment

<< Home