Sunday, August 27, 2006

化學物品

最近我身邊有好多"化學"物品, 所謂"化學" 係講緊佢地好似好易壞咁...

最勁既係, 佢地好似係約埋咁, 係兩三日之間輪住咁壞, 車壞 , server 壞, subwoofer 壞, 阿哥既dc 壞, 連電話都有o的問題... 真係頭都大晒

不過, 結果o的野都整得番, 最開心都係整番我心愛既creative subwoofer, 佢o的聲好靚, 個look 又夠簡樸, 見佢只係壞左個volume control , 就搞到用唔到, 覺得好浪費, 於事就拎俾電器佬整, 佢最初仲唔係好想整咁, 打黎話整唔到, 後來我提議番佢點整, 結果套野就好番咁番到黎我既台面喇~














宜家最大獲係部server , 都未知著唔著得番, 呢兩日都要搞下佢, 如果好彩, 希望可以唔駛install 過晒o的software 啦. 都真係要聽陳恒講, set 番個raid 穩陣o的. 呢個係最慘既, 因為拖慢晒我工作進度~~ =.=

0 Comments:

Post a Comment

<< Home