Friday, September 01, 2006

時光倒流

今日係一個充滿懷念既日子~

晏晝同小學既三個死黨食飯, 人物一樣, 但係情景已經唔同晒, 談一下大家近況之餘, 當然少不免就會講番當年"四人幫" 點樣o係麗城花園一帶作反啦, 講番真係好開心, 又好懷念.. 踢波, 打機, 抽閃咭, 放紙"妖", "琴"鐵絲網, 打籃球, 做假閃咭呃錢~~ 哈, 真係好得意~ 可以o係十幾年之後既今日座番埋一齊食lunch, 真係好難得~ 一個o係canada 話可能stay 番香港, 另一個就要去US讀書(係stanford 讀Ph. D呀!!!) , 當然我地都為佢而好開心, 亦都對有呢個朋友感到好自豪, 但係咁即係代表我地又好難先會有機會四個人一齊喇~~

完左lunch, 做下野, 就出去同大學既friend 打波, 打完之後食飯, 當然又會講番住宿舍時候既趣事, 又係一種好想番去o固時既感覺, 覺得o固時好開心, 但已成過去, 心情怪怪~

番到屋企, o係desktop 見到細佬去camp 既紀念video, 睇左一下, 就諗起自己搞ocamp 既事, 係咁揾番晒大學時既野黎睇, 做大組長, 搞院慶, 上宿生會, 細O, 仲有行毅行者 , 一路睇一路都好想番去, 好想再同番呢一班人一齊生活, 一齊搞事, 但係又已經番唔到去lu...
又會覺得o固時好似唔係好珍惜當時既環境, 會諗如果宜家既我走番去, 可能o固o的事會更好, 更開心, 不過我當然知呢o的諗法好傻啦, 不過有時都要傻下既~

睇睇下仲睇埋中學既紀念冊, 睇到miss yu 寫俾我既野, 有o的想揾佢出黎食飯tim ~

仲見番o的好有記念價值既items, 好似呢個牌咁, 寫底左我既alevel 目標, 最後我都成功達標呢!!


仲有其他:




有o的咁有價值既回億, 真係要好多謝一大班好朋友~~ 講緊你, 你, 你, 你, ... 同妳呀~~ :p

經過一次咁既時光倒流, 就更加確認 oosh 呢個團體既重要性, 諗下如果冇oosh, 我地就會係一班得閒約出黎懷緬過去, 各自有各自生活既舊同學, 就唔會好似宜家咁, 可以一齊經歷唔同既事啦!!

第一次咁長氣, 終於講完喇, 多謝各位~

2 Comments:

  • At Saturday, September 02, 2006 5:42:00 PM, Blogger oosh04 said…

    >>>如果冇oosh, 我地就會係一班得閒約出黎懷緬過去, 各自有各自生活既舊同學, 就唔會好似宜家咁, 可以一齊經歷唔同既事啦!!

    同意~~~
    希望大家都同意~~~
    希望大家都會珍惜呢段時光,唔會幾年後諗返至發覺自己原來可以做得更加投入、更加多、更加好。

     
  • At Monday, September 04, 2006 2:15:00 AM, Blogger YO~~~~~~ said…

    個目標板係我寫架....幾勁!! 目標係要寫出黎先可以達到架!!有目標先有衝勁!!

    oosher....我地既目標又係咩? 有共識嗎? 具體嗎? 可以寫出來嗎??
    我相信只要大家一條心,咩都可成真架!!

    ^o^

     

Post a Comment

<< Home